Inleiding

Hallo,

Ik ben boer Jos. Mijn vader was een boer. Hierdoor heb ik vanaf mijn 20ste verjaardag zijn boerderij overgenomen. Ik heb dit werk altijd graag gedaan, maar toch had ik het gevoel dat ik iets ontbrak in mijn leven. 



Onlangs ben ik naar een museum gegaan en daar zag ik allerlei prachtige kunstwerken. Vanaf toen wist ik dus dat ik een kunstenaar wou worden. Hiervoor moet ik binnenkort een examen afleggen. 

Helaas is studeren nooit iets voor mij geweest, dus heb ik een teletijdmachine uitgevonden. Met deze teletijdmachine kan ik van stroming naar stroming reizen zodat ik niet achter mijn studieboeken moet zitten studeren, maar in het echt die beroemde kunstenaars aan het werk kan zien. Kom reis met mij mee van stroming naar stroming. 

Groetjes,

Boer Jos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten